FÖRLÅT

Hej mina fina läsare och förlåt så hemskt mycket för att det inte dykt upp något inlägg!

Som ni vet har mitt wifi krånglat och det är fortfarande inte löst, så härom dagen bestämde sig det för att lägga av helt igen. Några dagar gick, sen kom det tillbaka lite halvt, men nu är skrivarlusten som bortblåst. Allt jag skriver blir dåligt och jag suddar, skriver om, suddar, skriver om, suddar, skriver om, i en never ending cycle känns det som.
 
Kapitlet är dock snart klart, så om ni orkar hålla ut till imorgon så kan jag till 90% lova att det dyker upp då.

Tack för erat tålamod, ni är guldvärda ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: Goda

Kommer alltid att läsa denna novell, oavsett hur länge man behöver vänta :D

2013-05-18 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback