universums bästa läsare

Hej på er mina finaste bästaste läsare.
 
Ni anar inte hur glad jag blev av att se alla era fina kommentarer omg. Har varit borta härifrån alldeles för länge men vet ni vad som hänt? I torsdags för tre (?) veckor sen satt jag och skrev för fullt på nästa kapitel och helt plötsligt la internet av. Allt jag skrev försvann och pappa ringde alltele och de sa att det nya bredbandet skulle komma på måndag-tisdag veckan efter. Men tror ni det kom? Nej. Pappa ringde igen och de lovade att det skulle komma måndag-tisdag veckan därpå alltså förra veckan men tror ni det kom? Nej. Pappa ringde igen och de lovade att det skulle komma i början av den här veckan men tror ni att det kom? Nej. Pappa har ringt dem sammanlagt fem gånger nu och de har olika ursäkter varenda gång. Jag är så förbannad för det är inte bara den här bloggen som hamnat efter utan också min personliga blogg, skolarbete och en hel del annat. ÅH! Och ni anar inte hur mycket inspiration, motivation och idéer jag haft/fått under den här tiden jag varit utan internet till den här bloggen, och jag har ingenting kunnat skriva. Som ni kanske märkte så hade jag precis börjat få upp skrivarglöden och publicerade inlägg varannan dag men sen så ba pang. Är så sjukligt ledsen för er som har fått vänta så länge men jag har inget kunnat göra.
 
Hittade en gammal teliainternet-sticka som man kan köra in i USB-uttaget så fick för första gången tag på internet sen detta hände. Ska göra allt i min makt för att försöka få ut kapitel igen men det här internetet är riktigt kasst och datorn är himla seg med dåligt tangetbord och on top of that har jag fixat gelenaglar och jag insåg inte förrän nu hur svårt det var att skriva med dem. Oh well. Sen ska jag på konserten på tisdag också, är det någon mer av er som ska det!?
 
Förlåt så himla mycket till er finisar, och tack för att ni orkat vänta på mig. Kärlek till er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback