Min första novell

Novellen är påbörjad och redo att publiceras. Är himla säker på detta, nu ska jag köra. Prologen har varit klar sen i våras men har ändå bara skrivit 6 kapitel, och jag har fortfarande inte tröttnat på handlingen. Pepparpeppar att jag fortsätter med den, men det måste jag ju nu nästan!
 
Har pratat med min designer idag och hon sa att den är klar inom 2-4 dagar och då dyker prologen upp! Ska jobba med besökarna och reklam osv tills dess. Men nu får vi verkligen hoppas att designern håller det hon lovar så det kommer upp!
 
Hörs senare människor, ha det bra!
 
okej orkar inte snyggheten.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; sure! :D skriver in dig direkt. =D

2012-11-01 @ 18:53:34
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: elin

Sv: visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2012-11-02 @ 00:53:14
URL: http://justajbnovel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback