i'm coming back

Jag nästan skäms för att skriva detta inlägget med tanke på hur länge det gått att jag inte skrivit. Förlåt. Förlåt av heeela mitt hjärta men jag har inte ens haft tankar på novellbloggar, inte läst några på säkert ett år heller. Nu har jag iallafall fått upp inspirationen då jag låg magsjuk och spenderade hela dagen med att läsa Justinfanfics. Så nu sätter jag igång igen!

Läste igenom novellen jag höll på att skriva och herregud. Jag har mognat något enormt och känner att jag behöver en ny, fräsch start. Kanske inte uppdaterar på någon/några veckor då jag vill skriva ganska många inlägg i förväg så jag kanske kan ägna några timmar i veckan åt att skriva och inte behöva sitta precis varje dag.

Men vill iallafall att ni ska veta att jag är så tacksam för er som stannat kvar och att jag tänker fortsätta skriva.

Ha det så bra finisar, älskar er♥

gammal goding
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Äntligen! tack tack tack! Längtar!

2014-05-19 @ 14:50:43
Postat av: Anonym

Hallå? vad hände?! skulle inte du börja igen?

2014-06-21 @ 21:18:46
Postat av: Anonym

Hallå? vad hände?! skulle inte du börja igen?

2014-06-21 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback