förlåt mina kära vänner

Haha lite dramatisk rubrik sådär. Men jag vet att jag borde lagt upp kapitlet för flera dagar sedan men har inte haft tiden och när jag väl suttit vid datorn har jag velat göra andra saker, sen när jag fått tid över vid datorn har jag stängt av och gjort andra saker istället. Men påbörjade kapitlet nu ikväll och trodde att jag faktiskt skulle kunna publicera det, men icke. Och ska gå och lägga mig nu så fixar klart det imorgon istället.
 
Förlåt så himla mycket! Lovar att gottgöra er på något vis.
 
Godnatt på er beliebers, love youuuu! ♥

Tumblr_mfywroug2x1r6nqu9o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄR KOMMER NÄSTA DEL HOPPAS ATT EN LÅNGT KAPITEL KOMMER I KVÄLL ELLER ETT KORT GÅR OXÅ TYCKER VI FÖRAÄNNAT ÄN KAPITEL I KVÄLL: ) :)')'):)

2013-01-07 @ 21:03:25
Postat av: hanna hoflin

När kommer nästa kapitel egentligen?

2013-01-26 @ 20:07:18
URL: http://iwnfy.blogg.se
Postat av: alice

När kommer nästa??
btw skit bra

2013-01-28 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback