JAG ÄR SÅ LEDSEN

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT ATT JAG INTE PUBLICERAT NÅGOT JAG MÅR SÅ SJUKT DÅLIGT ÖVER DET!
 
Har varit sjukt upptagen för har fått massa nya vänner och varit hemma typ en timma om dagen och då har jag inte orkat sätta på datorn ens. Så ja, inte ens min personliga blogg har blivit speciellt uppdaterad. Men har bestämt med mig själv att jag nu ska börja använda min laptop igen vilket betyder att jag kommer kunna ligga med den i sängen och då kommer jag nog orka gå in och skriva ibland.
 
Dock är min motivation i botten, har slutat läsa alla novellbloggar för finner inget intresse för det längre. Vet inte vad som händer med mig.. Men så fort skrivandet sätter igång igen så kommer nog motivationen tillbaka. Nästa kapitel kommer inom en sjukt snar framtid då det är 85% färdigt redan. Sprid till era vänner att jag kommer bli aktiv igen så lovar jag att bevisa er att jag kommer vara det också!
 
TACK TILL ER ALLA LÄSARE SOM STANNAT ÄVEN FAST JAG INTE UPPDATERAT, LOVE YOU!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

WE LOVE YOU TOO, jag hoppas värkligen att du nu kommer vara aktiv,hade först slutat kolla om det kom upp ett kapitel men i dag så inom mig att jag skulle kolla HOPPPAS ATT KAPITLET BILR LÅÅÅÅÅNGT<3

2013-02-02 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback